sklep internetowy

Wypromuj sklep internetowy z agencją marketingową

Jak wynika z najnowszego raportu Gemius “E-commerce w Polsce 2021 r.”, aż 77% obywateli naszego kraju przynajmniej raz w roku dokonało zakupów przez Internet. Zainteresowanie ofertą sklepów online rośnie, a kurierzy dostarczający paczki zamówione w sieci mają ręce pełne roboty.

Nie ma w tym przypadku, ponieważ platformy sprzedażowe potrafią działać znacznie skuteczniej niż jeszcze kilka lat temu. Jednym z kluczowych czynników sukcesu branży e-commerce jest profesjonalizacja działań promocyjnych w Internecie. Digital marketing pozwala docierać z reklamą bezpośrednio do klientów zainteresowanych zakupem danego produktu lub przeglądających konkretną kategorię.

Wprawdzie brzmi to banalnie, to jednak realizacja skutecznych kampanii e-commerce wymaga wiedzy, doświadczenia i umiejętności. To dlatego właściciele sklepów online najlepsze rezultaty osiągają nie samodzielnie, lecz razem z profesjonalną agencją digital marketingu. Przyjrzyjmy się zatem ofercie jednej z takich firm, poznańskiej Marafiki.

Holistyczne podejście w digital marketingu

Krzysztof Wroński i Rafał Gadomski założyli agencję Marafiki w 2016 roku. Wówczas rynek marketingu internetowego był już rozwinięty, ale wciąż było na nim miejsce dla młodych, pełnych zaangażowania debiutantów. Wroński od wielu lat pracował jako specjalista Google Ads, natomiast Gadomski wniósł do spółki doświadczenie managerskie. Firma rokrocznie pozyskiwała nowych klientów, którzy polecali Marafiki następnym przedsiębiorcom.

Dziś zespół agencji liczy kilkanaście osób. Firma dąży do kompleksowej obsługi klientów, dlatego przyjęła formułę marketingu 360°. Polega ona na rezygnacji z wąskiej specjalizacji na rzecz prowadzenia zintegrowanej aktywności w sieci. Umożliwia to osiąganie doskonałości na wielu etapach kontaktu z odbiorcą.

Podejście 360° pozwala przeprowadzić potencjalnych klientów e-sklepu przez cały proces sprzedażowy — od wzbudzenia zainteresowania produktem, przez zachęcenie do odwiedzenia strony, aż do finalizacji transakcji. Na tym jednak wysiłki agencji digital marketingowej nie kończą się. Emitując kampanie remarketingowe pracują nad powrotem klienta do sklepu online i utrzymaniem jego konsumenckiej lojalności. Pełen obrót wokół osi wzrostu sprzedaży.

Usługi agencji marketingu internetowego

Marafiki zaczyna pracę od wykonania bezpłatnego audytu, w którym ocenia aktualny stan przygotowania e-sklepu do skutecznej promocji swojej oferty. Dzięki zastosowaniu narzędzi analitycznych agencja digital marketingu wie, nad jakimi aspektami musi skupić się najbardziej podczas wykonywania swoich obowiązków.

W ramach kompleksowej usługi agencja Marafiki:

  • przeprowadza optymalizację SEO,
  • konfiguruje konto Google Ads i Facebook Ads,
  • emituje kampanie reklamowe w Google Ads i Facebook Ads,
  • tworzy treści na stronę (np. opisy produktów i kategorii), które pomagają zwiększyć widoczność e-sklepu w sieci,
  • prowadzi bieżącą analizę osiąganych rezultatów i na podstawie obserwacji podejmuje działania zwiększające współczynnik konwersji.

Brzmi jak oferta skrojona pod Twoje potrzeby? Znajdź agencję Marafiki w sieci, zamów bezpłatny audyt i przekonaj się, ile możesz zyskać dzięki opiece profesjonalistów od digital marketingu.

Dodaj komentarz